donderdag 28 mei 2015

Tijd om bij te praten! - Let's catch up!

Looking for English? Scroll down a bit!

Sinds ik in december terug ben van mijn wereldreis, heb ik Nederland als toerist bekeken, heb ik een (tijdelijke) baan, spreek ik af met vrienden en vriendinnen, ben ik naar een bruiloft van een vriendin geweest, heb ik al een paar mooie wandelingen in onze Nederlandse natuur gemaakt en andere leuke dingen.
Hoewel ik er nu van geniet, was het best even wennen. Vandaaar dat mijn blog even naar de achtergrond verschoven is.

Over de afgelopen maanden heb ik nog een paar mooie reisverhalen verzameld, van mijn wereldreis, maar ook van meer recente tripjes naar Parijs en Oostenrijk bijvoorbeeld. En ik ben de afgelopen paar maanden de Nederlandse cultuur en natuur meer gaan waarderen.
Dat alles en nog een stapel 'overgebleven' tips (zoals die ik beloofd had in januari), hoop ik de komende maanden (alsnog) met jullie te delen. En ik start zaterdag met een Hollandse post. Een soort samenvatting van wat ik in december en januari met mijn Taiwanese zusje gedaan en gezien heb.

---------------------------------        ENGLISH     -----------------------------------------------------

Since I came back from my world trip in December I: travelled through The Netherlands as a tourist, got myself a (temporary) job, meet up with friends, went to a friend's wedding, I made some beautiful walks in the beautiful Dutch nature and more fun stuff.
As I do enjoy it all now, it did take me a while to get back to a normal life. That's why my blog has been so quiet the past few months.

Over the period of these past few months, I have collected a bunch of travel stories. From my world trip, as well as from more recent trips such as Paris and Austria. And I started to enjoy my own Dutch culture and nature much more. 
This Summer I hope to share all of the above and a pile of 'left over' tips (as I promised back in januari), I'll start Saturday with a 'Dutch' post which compiles most of what I did and saw in december and Januari when my Taiwanese sister visited me in The Netherlands.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten