zaterdag 10 januari 2015

Januari: Reisherinneringen - January: Travel memories

Looking for English? Right after the jump!

5000 foto's en video's om uit te zoeken en een weekendje naar Parijs. Daar begon ik 2015  mee, maar inmiddels heb ik de meeste uitgezocht. Wat ervoor gezorgd heeft dat ik mijn wereldreis een beetje herbeleefd heb.
Deze maand deel ik de mooiste herinneringen. Van prachtige treinreizen tot verrassende hostels en lekkere en leuke winkeladresjes. En er wachten jullie een paar video's die ik niet eerder kon delen. Zoals een duikende walvis en een stukje mee in de helikoptervlucht over het Grand Canyon.

Tot woensdag!


---------------------ENGLISH VERSION---------------------------


5000 photos and videos to go through and a weekend in Paris. That's how 2015 kicked off for me. But I've sorted out most of the photo's by now. At times it felt like I was back somewhere on my 7 month travel RTW-trip.
This month I'll share the best memories. From beautiful train routes to surprising hostels and yummy and nice shopping addresses. And there are some videos waiting for you that I couldn't share with you before. Like a diving whale and joining me on my helicopter flight over the Grand Canyon.


See you Wednesday!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten