zaterdag 10 mei 2014

Ingepakken en gedag zeggen - packed and saying goodbye


Twee tassen (de Grote en de Kleine) staan gepakt en klaar om te vertrekken. Dat worden mijn twee reismaatjes voor mijn solo trip rond de wereld de komende zeven maanden.

De afgelopen week voelde als een grote afscheidsronde van vrienden, familie, mijn collega's en mijn baan (want mijn contract eindigt deze maand).
Maar het gedag zeggen tegen de belangrijkste mensen, mijn ouders, broertje en zusje staat mij morgen nog te wachten.
En dan ga ik de wijde wereld in! Mijn eerste stop is Reykjavik, IJsland.

------------------
Two bags (I nicknamed them Grote (big one) and Kleine (little one) are packed and ready to go.They are going to be my travel mates for my solo trip around the world for the next seven months.

Last week felt like a big round of goodbyes from friends, family and collegues (including the job itself, since my contract ends this month). But saying goodbye to the most important people in my life, my parents and younger brother and sister still awaits me tomorrow.
Then I'm off into this big wide world! My first stop is Reykjavik, Iceland.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten